Överaktivitet.

Det här med överaktivitet mitt i natten är idiotiskt. Jag borde sova, eller iaf vila, så att ja sku kunna orka me någonting över huvudtaget imorgon. Det här med att inte få sömn får många andra saker att tvinna också, som tankar som ja int ha tänkt på på mycket länge. Det här gör att mitt huvve blir ännu mer tvinnigt, om det är möjligt, o jag får ännu mindre sömn. Slå mig i huvet med en stekpanna, tack.

Att skriva allt, eller det som jag finner att jag kan dela här, är som att tala tills luften tar slut och man måste ta andan för att kunna fortsätta bara för att inse att allt man just sagt bara är tomma ord som föröker beklä kännslorna som rusar omkring. Mycket irriterande.

Efter gårdagens eskapader så kände jag än en gång en sån otrolig kärlek, den fysiska känslan som jag i alla fall assosierar med kärlek. Ett sådant otroligt tryck i bröstet och bara känslan av att man existerar för just det. Har saknat den känslan något otroligt, men samtidigt gör den mig hopplös. Att känna så för en person som man vet att existerar för någon annan är hemskt, men bara faktumet av att den vet att den kan komma till en med alla problem den har är en lättnad, man är inte utesluten ur dens liv. Att för första gången på en lång tid kunna se på personen ifråga som sover (sounds like a stalker..) efter att man lyckats bädda ner det bångstyriga fyllot. Fast det då fick mig att känna mig som en mamma så tänker jag allvarligt medge att jag saknat det något otroligt.

Nu måst jag passa på att förklara: det är inte fysisk kärlek det handlar om, utan psykisk. Energier and so on.

Världens längsta roman, tjolahoppfallera.

OverAndOut.

Kommentera

