Kurr

Just nu, precis i den här stunden, älskar jag allt. Okej, nästan allt.

Flyger fortfarande omkring på ett litet moln av euforia från förra veckoslutet misstänker jag, men just nu känns allt så otroligt lätt. Har saknat den här känslan hårt, som om allt lyfts av mina axlar för en stund. Att sitta på en plats som man e bekväm med och lyssna på musik som får en att drömma medan solen sakta går ner över de stora snöhögarna utan för, det är saker det. Jag till och med ser fram emot att fara hem och träffa på min familj som jag int sett på evigheter, ja jag till och med längtar att se dem. Och och OCH det viktigaste, jag får äntligen mina yllesockor som famo stickat åt mig!

Men allt har sina mörka sidor: Bara jag rör mig från skolan hemåt måste jag städa för lägenheten kan jämföras med ett bomb nedslag. Jag har matematik tent imorgon som jag borde skriva en ”lunt-lapp” (läraren sa att vi ska göra så, it ain’t my fault!). Min kära mor kommer vara sönder stressad (as usual), dricka o ta problem över att jag e hemma igen och vi strider som vanligt. Samt har min kropp börjat utföra krig mot mig: huvudvärk varje dag som leder till migrän, detta misstänker jag att kommer från att jag sover för lite men d e svagt svårt att sova om man inte kan få sömn.

Men just nu är allt fluffigt och varm, I’m so in love with the world at the moment.

OverAndOut

You and Me – Lifehouse <3

Kommentera

