Kjol

Kjolar är ett klädesplagg som jag inte förstår mig på.

Dom är fina, visst det kan jag gå med på. Men hur kan man tassa omkring i en kjol? Eller ännu värre, fara ut på krog/bar/nattklubb med en? Okej, orsaken till varför jag inte personligen är fond av kjolar är att man känner sig förvånandsvärt naken. Detta fast man har kläder på. Ett annat minus enligt mig är bristen på fickor, om jag inte har min telefon i fickan märker jag inte om den ringer, och tänk nu om någon motförmodan sku sakna mig.

Men ikväll ska det experimenteras! Vi ska se om jag klarar av att ha kjol på mig i nattlivet, eller om jag kommer göra en drastisk omvändning vid dörren och rusa efter byxor. Man vet aldrig.

OverAndOut.

Kommentera

