Ingen kjol!

Tog mitt förnuft tillfånga under tiden som jag städade, det fick bli d vanliga. Skit i att försöka vara somring mitt i vintern.

Att bandet som spelade på den lokala pubben spelade som sista låt Steve Ray Vaughan – Pride and joy var så lyckat, råkar nämligen ha ett speciellt förhållande till den låten. Men en sak som jag inte rekomenderar är att man far på årsfests eftersläpp i vanliga kläder, man känner sig till en början svaaagt under klädd. Men som det är sagt: Med rätt attityd går allt! Och det verkar ju stämma.

I kväll blir det Alice in wonderland men mina favorit damer, efter det får man se vad kvällen drar med sig.

OverAndOut

Kommentera

