Världen

*Känsliga läsare, sluta läsa*

Jag blir så jävla förbannad. Vart är den här världen på väg? Eller är det så att bara i min lilla fantasi värld har alla har rätt till sig egen kropp, barn är sina egna själv o inte är menade att användas som leksaker?

Eller är det så att om man är en präst kan man förlåtas för allt? Man är ju ändå trots alla ”Guds man”.

Jävla fån, den som vi ser upp till, varje valfri gud som var och en väljer att dyrka har säkert en lite större mening bakom varför vi är här. Våra barn är vår framtid, vår hopp, vår tro. Det som vi utsätter dem för är det som de kommer lära fram, på ett sätt eller annat. Personer som utsätter barn för övergrepp (även våldtäkter av ”vanlig människor”) borde utsättas för sådana saker som skulle statuera exempel för de som kommer efter.

Jag kommer inte skriva hit vad jag sku göra mot denna sort av människor (oavsett kön och ålder, men ånger som angivande faktor), eller faktumet av att jag inte sku känna den minsta lilla form av ånger för det.

Vår värld håller på att falla, inte bara därför för att vi systematiskt förstör den enda natur vi har utan även därför för att vi förstör männskligheten och försöker gömma unda allt ont och fel som gjorts.

Nu ska du, som läst genom det här, förstå att jag inte försöker få fram vad vem eller hur du ska tro eller du ska vara. Detta är ett andningshål. Varje männska ska ha rätt till sin egen kropp, sin egen tro och sitt eget sätt.

Mental note to myself: Skriv inte saker som arg.

OverAndOut

Kommentera

