Sommar

Jag antar att man blir positivare av att se hur snön smälter och hur solen skiner. Fast jag inte är en ”sommar-person”* så ser jag faktist fram emot att sommaren uppenbarar sig.

Sköna slöa dagar med kall dricka på standen med ljuvliga vänner. Kvällar på terassen medan solen går ner. You get my point. Börjar bara misstänka att jag har lite för höga förhoppningar gällandes planer och deras utförande, MEN den kommer ändå lyckas på ett eller annat sätt. Ah, ledit.. nästan.

*I den benämningen att jag inte tycker om stekheta dagar eller totalt solsken, det blir för varmt och jag vill bara krypa in i skuggan och dö. Inte att jag inte tycker om sommaren.

OverAndOut

Kommentera

