It goes way back

Hade tänkt skriva ett inlägg över hur mina vappen-firanden sett ut hittills, kom dock fram till efter att jag skrivit allt att jag inte vill sammanfatta de åren.

Varje dag är en ny start heter det ju, och det kommer jag ta fasta på bara i och med att det inte är en självklar sak att man klarar av att se saker med nya ögon utan man väljer att se nu-tiden genom ett filter av då-tid. Detta förstör det fina med Detta Exakta Ögonblick,tar bort hur bra allt kan sist och slutligen vara. Ta vara på den stund du lever, för du kommer inte alltid göra det.

Enough with the deep stuff, säger den trötta studeranden och somnar med huvet på datorn wiiieee.

Som det märks tänker jag för mycket igen och kan inte klä tankarna med ord, därav allt sått.

Glad vapp, ta det lungt och dö inte!

OverAndOut

Kommentera

