Ouch

Under vapp-aftonen gjorde jag en greij som jag säkerligen kommer att få ångra.

Jag lyckades placera foten i utmärkt sidoläge för att sedan sätta ner mig rakt. Resultatet? Ett trevlit krrrrrrrunch-ljud och en smärta som fick mig att kallsvettas och vilja tuppa av. Hittills har det inte varit något problem. Lite smärta när knät placerats i fel läge eller fått för mycket tryck, samt har det varit lite uppsvullet. Men nu kan jag just och just stöda på det. Kanske träning tre dar i sträck inte va så positivt? Nåja, är väll bara att uppsöka läkare.. snart.

OverAndOut// En mycket lyckad filur

Kommentera

