Sommar

Efter att ha yrat omkring ett par dagar hem-hem-hemma i skogen vid havet har jag kommit på ett par saker.

= Livet är inget utan dem man tycker om, vi är inget utan naturen och ens vänner.. jaá dom är ens egen valda familj.

Vid flertal tillfällen har jag sett solen skina över träden och kännt den varma blåsten från havet. Sådana studer när man kan sitta på trappan och dricka en mugg med kaffe och drömma sig bort, sådana stunder lever jag för. Men orsaken varför det känns så bra nu är för att jag vet att när jag återvänder så kommer det inte kännas som om en ens minut sku ha gått sen jag senast såg min egen valda familj.

Under det senaste fylleslaget satte jag äntligen ord på hur jag tänker, så där sist och slutligen.

För min familj med stort F sku jag spilla blod och över gå vilka än hinder som kommer ivägen = för blod är alltid blod. Medan för min egenhändigt plockade familj sku jag ta vilket slag som än kommer mot deras håll, om det är ett som jag anser att de inte klarar eller inte gjort sig rätt för, och stå där när de behöver mig.

Jag är helt enkelt helt bara för jävlit kärleksfull för tillfället, and there’s nothing you can do about it.

OverAndOut

Kommentera

