Saker jag tycker illa om..

..när det kommer till mig själv.

Hur jag kan gå omkring och tycka att allt är okej, hur jag är okej. Och så kommer det någon lite sak och PAM, I’m back in a crazy backspin. Trodde själv att jag hade mer fäste än det här, trodde och trodde.. tror fortfarande heter det ju.

Men jo, jag mår fortfarande inte häller dåligt, jag sitter inte i ett hörn och gråter. Jag är bara confused, men massvis av frågor som jag vill ställa men orkar inte tjata. Tänk vad mycket enklare livet sku vara om man inte tänkte.. om bara var en happy air-head.

”Tänk inte, det är svårt ändå, du får ta en dag i taget” sådär för att citera Nordman (but why?)

Mjau.

OverAndOut

Kommentera

