you’re speeeeecial.

Vi har ett speciellt förhållande, du och jag.

Dina slag får mitt hjärta att rycka till, min bröstkorg att vibrera.

Jag känner dig i mina lungor, mina trummhinnor, hela min kropp.

Du får mig att känna mig hemma, du får mig att vilja fly.

Du är över allt, du får mitt hjärta att svämma över.

Du får mig att skita i allt, och bara koncentrera mig på dig.

 

Put on your phones and let the drummer tell your heart just what to do.

Så som Meatloaf sjunger i Rock’n’roll dreams come true, precis så känner jag mig. Basen är kropp själ och hjärta när det kommer till musiken, and I’m in love.

Cheers!

Kommentera

