Day 2

Först och främst, jag har varit utomlands (upp till Pampas för att fira årsfest) oc där av inte uppdatera. Så här kommer gårdagens och dagens!

Day 2

Min första kärlek..

Det är länge sen. Hon hade vacker blondt hår, ljuvlgt blå ögon och ett underbart skratt. Den snällaste personen som fanns i min närhet. För henne skulle jag gjort allt.

Men efter att jag gett upp hoppet på att det någonsin kunnat bli något mellan oss, så fortsatte jag framåt och hon blev min bästa vän för en lång tid framöver. Och hon är en av mina närmsta vänner fortfarande, fastän vi inte talar så ofta med varandra mer.

Hon var min första förälskelse, och hon lärde mig att man inte alltid kan få det man vill. Då när jag var liten.

A, du är fortfarande viktig för mig <3

 

Kommentera

