Day 3

Mina föräldrar,

Dom är mycket speciella.

Min mor är till utbildningen kock, har jobbat med flertal mystiska yrken och jobbar nu som Master of Disaster i företaget mina föräldrar äger ihop. I bland gnäller hon så extremt mycket, ibland vill jag bara slå henne med en stekpanna.. Men hon är den ljuvligaste, vackraste och absolut underbaraste kvinnan på vår jord. När hon vill alltså. Samt är hon oftast aldrig tyst och har en mycket bärande stämma.

Min far on the other hand, han var så bra att han klarade av gymnasiet på två år (läs: gick inte klart). Han är en av de händigaste männen jag känner. Han må inte kanske tala så mycket men när han väl gör det så har han oftast något vettigt att komma med, om inte så är det något förbannat idiotiskt, för han har världes ljuvligaste humor.

Älskar båda mina föräldrar över allting <3

Kommentera

