Day 6

Min dag. Det här kommer bli en ganska så lång dag så kommer uppdatera anefter som jag hinner, hurray!

Klockan 7.00 ringde väckarklockan och jag lät den snooze för sig själv på bordet 2-3 gånger, det gav mig tid att lyssna på den första minuten av U2’s Angel of Harlem (Har den som väckarklocka).

Efter det hoppade jag iväg till dushen. Sedan lagade jag morgonmål åt mig och spenderade tid på att gå igenom olika bloggar. Sen när klockan var 9 konstaterade jag att jag säkerligen borde göra mig klar för skolan, yrade med det i ca 45min.

När lektionen började (10.15) presenterades projektarbetet jag bör arbeta med under de lektionerna. 11.45 – 12.30 var det lunch och jag drog en snabb genomgång gällandes kvällens program med en fellow festfixare.

12.30 började vi ett möte rörandes redan nämda projekt, det fortgick till ca. 13.45.

Efter det sökte jag fram olika modeller till kravspesifikationer och dylika saker och skickade massvis med mails.

Nu är klockan 14.15 och jag ska börja göra budgeten samt andra uppgifter till ovannämda projekt.

Vem orkar skriva sånt här..?

Edit: 4.3.11 0.16

Efter det här har jag tappat tidsbegreppet.. Men vi försöker i alla fall.

Efter att jag skrivt klart de uppgifter jag hade att göra lagade jag semi-lunch-middag åt mig. Åt och skrollade blogg upp och blogg ner.

17.30ish hoppade jag i dushen, igen, och fortsatte med att söka fram kläder och applicera war-paint (pink svart, iom kvällens tema).

19.00 infann jag mig på ”cafét” och fixade i ordning det som skulle fixas och kvällen bara eskalerade. Följande timmar tillbringades i allmän yrsel med att träffa bändmedlemmar, tala med bekant och obekant folk, servera och yra.

4.00ish valde jag att stänga ”cafét” och fick disskutera ut folk. Privat efterfest hölls i samma lokal, men valde att avsluta denna kring en 4.30ish. Efter detta fortsatte resan till en bekant säng i en redan ”på förväg” bestämd lokal.

Det var min dag.

Kommentera

