Day 7

Min bästa vän.

Det här är aningen svårt. Har många vänner som jag räknar som bästa.

Men om jag måste välja en så kommer jag att välja Maa, bara på grund av att vi bestämt så på väg till en lokal bar en kväll för ett tag sedan.

Maa är en otroligt ljuvlig person. Har enkelt till skratt men kan ändå vara djup, behöver jag tala med någon vet jag alltid att hon finns där.

Vi har egentligen inte känt varandra så otroligt länge, bara ca 1 1/2 år. Vi är från ”samma regioner” dock. När vi började i samma skola så lade jag egentligen inte allt för mycket märke till henne. Hon var den som var ute och festade varje onsdag, medan jag var den som satt fast i ett förhållande, doomed to fail. Efter att vi började tala med varandra så kom vi varandra snabbt nära och det sade ”klick”

What can I say, I love her.

Kommentera

