Day 17

Mitt favorit minne

Mitt favorit minne, så handlar omen av de få gånger som min far lekte med oss som små.

Det ena är en mycket mycket var sommar dag. Vi satt ute på trappan, min bror och jag, och var rastlösa som bara den. Vi väntade på att mamma sku komma från jobbet så att vi sku kunna fara ut till holmen och simma. För att underhålla oss så satt vår far och lagade motorer till våra träbåtar. Jag fick en F2000 motor, och den svängde på sig i sidled. Stolt som bara den var jag.

 

Kommentera

