Nej.

Nej, du behöver inte se mig varje dag. Jag vill inte se dig varje dag.

Nej, du behöver inte höra av dig om du inte känner dig gör det. Det finns inget mer oinspirerande än att tala med någon som är ”tvingad” till att tala med en.

Nej, du behöver inte umgås med mig längre tider. Jag förstår.

Nej, jag tänker inte hindra dig från att göra vad du vill. Om du inte hindrar mig från att göra vad jag vill.

 

Men vet att jag inte är en sån person som stannar och väntar eller springer efter. So make your choices wisely, next time you turn around I might be gone.

Kommentera

