Du

Blev att beskriva dig här en dag, för vänner som aldrig stött på dig.

För att inte börja utbrodera att ditt leende gör mig svag, att du får mitt hjärta att slå dubbla slag vid tanken av dig, de saker som berättas, vi som en helhet. Så jag sökte ett ord som passar dig så långt som möjligt.

Du är Normal. Ditt tankesätt, du. Men trots detta en sån otrolig yrboll med de knäppaste ideerna. Trots allt vidhåller jag att det är det ord som beskriver dig bäst.

Och sku jag beskriva Oss så sku det bli Backyard Babies’ Roads.

Vilken kombination; någon som är normal och en som försöker att ifrågasätta all normalitet. Låt der bära eller brista.

I know you,they don’t do.

Nobody will ever do and we don’t care.

I don’t want to turn back the time,

I don’t want to follow the line.

Still waiting, not creating.

Everything we do is better when we’re two.

Don’t take it like I fake it

everytime I try to say that I love you.

I don’t want to turn back the time,

I don’t want to follow the line.

Because life is a road that is winding and dark,

but i swear ‘cross my heart so are you.

Kommentera

