Last weekend…

När vi var små så var våra föräldrar ganska så distanta. Min mor aldri psykiskt där och min far aldrig hemma.

Jag har alltid funderat över varför det aldrig förekom kramar eller snälla ord i vår familj, varför ingen berättade för oss att de älskade oss. Jag sku ha behövt det, det sku ha varit trevligt att veta att man betydde något för åtminståne någon i en hel värld.

Vi talade mycket med min mor det sista veckoslutet jag var hemma. Orsaken varför hon aldrig sagt eller gjort något kärleksfullt gentemot oss när vi var små är för att hon inte vet hur man gör. Hon fick aldrig lära sig hurdan en kärleksfull mor är.

Nu försöker hon kompensera. And I’m just speechless.

Kommentera

