Ett mycket otypiskt veckoslut…

…i alla fall i min värld. Fredag: Hemma chillkväll med te och en bok i ljussken, lördag: 14km och svampplockande, söndag: Baka bröd och gå på Slowfood-mässa.

Realization? Jag håller på att bli gammal

Men inte för det, ibland behöver man sådanahär lugna och ”mysiga” veckoslut för sig själv för att åter få fötterna stadigt på jorden.

För ärligt talat, det har inte gått så bra för mig den senaste tiden… Jag har haft för mycket att tänka på, för många saker som jag borde säga något om och för många saker på för kort tid.

Mitt senaste konstaterande var att det sku vara helt skönt att bara, for once, få vara med och göra något var jag endast sku behöva lyda order och inget annat. Dock vet jag att jag inte är en person som klarar av det i längden, jag måste få göra något mer än bara fungera utan att fundera, annors blir jag lätt kvävd.

So, we’re back in business, med återfunnen energi och livslust!

Slowfood-mässan… var amazing! Stor potential finns inom det området och mängden människor som är intresserade och orkar hålla på med det på heltid, bara helt… wow. En stor applod till er alla, you amaze me!

//Now updated to newer 2.0 version, yours truly.

Kommentera

