I brist på bättre

Är egentligen inte så fond av att göra dessa all världens listor… Men nu har det gått över en månad sen senast jag skrev något här. Ångesten är överväldigande över att jag inte skriver tillräkligt, men då det lätt blir ett ”det här gjorde jag idag”-inlägg (som jag starkt ogillar) om jag tvingar mig själv att skriva så får det här duga.

Varsågoda, en inblick i dagen.

När vaknade du imorse? 
Vaknade första gången lite före 6, somnade om och steg upp där kring 8.15

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Funderade var det var vi bestämde oss för att träffas med en kompis, morgonmål stod på agendan.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Noup

Vilket humör är du på? 
Ganska ”meh”, likgiltigt och samtidigt ganska trivsamt

Vad har du på dig just nu? 
Kläder? Vita strumpor, blåa jeans, vit topp och en mörkblå tunika

Har du ont någonstans?
Alla mina muskler har bestämt sig för att gå i lås. Så, inte egentligen, men när jag rör på mig känns det som om jag hade en otrolig träningsverk. Överallt.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? 
Åt just lunch, så honestly, ingenting. Ett stort stop iskallt vatten kunde vara fint…

Hur mycket var din senaste lön på? 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? 
För att förkorta det hela: Mat

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag? 
Min mail

Vad ska du göra idag och ikväll?
BORDE packa och städa, är mitt inne i en flytt. Ikväll tänkte jag troligtvis se på Game of Thrones och läsa

Vilken är den första låten du sätter på idag? 
Mindless Self Indulgence – Issues. Har den som väckarklocka

Varför ska man läsa din blogg? 
Väjer att inte ge ett konkret svar då bloggen till största del handlar om hur och vad jag tänker om saker, alltså mer eller mindre som en notepad för mig själv. Visst, om man känner att man intresserar sig för hur jag tänker, feel free to read along

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? 
Satt på ett kontor och lekte med excel-filer som behandlade kemikalier, antar jag i alla fall

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? 
Tror inte det

När fotade du något senast, och vad? 
Hydrauliklyften+ställningen som vi flyttade min far’s metallfräs med på fredagen

Kommer du göra av med pengar idag, på vad? 
Vet inte om jag kommer göra av med mera idag, köpte redan lunch

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? 
Inget

Vad borde du göra idag? 
Städa, packa, flytta… Kommer nämligen flytta ihop med en filur här i Juni.

Vad ska du ha på dig idag? 
Antagligen samma saker som jag har på mig nu, plus mina pink/orange tygskor om jag går ut… Antar jag

– – –

Där hade ni det. Extremt facinerande.

Kommentera

