Förlåt…

Har så många saker, tankar och händelser som är på gång. Så många nya saker som jag sku vilja berätta om, som mitt huvud tvinnar kring, men som jag inte kommer någonsin ta mig tiden att skriva ner. Delvis för risken att personer hängs ut och saker får konsekvenser som jag inte vill veta av.

Delvis för att jag vill spendera tiden det tar att formulera det till text med en på så när vettig kontext med att, ja, göra precis de saker som jag sku skriva om. Kanske nångång längre fram får även ni ta del av det som, tydligen, blivit mitt liv just nu. Patience, my dear, patience.

Bort sett från det? Livet lunkar på… snart har hela sommaren gått med all sin charm sol åskväder och yrsel, och vardagen tar vid, inte så dålig den häller.

Saken är den att jag inte ber om ursäkt, inte nära på, men rubriken passade bättre än nåt annat… Uppdateringarna kommer även i fortsättningen komma, med sina små-sporadiska mellanrum, men det blir dock till hösten. Då börjar hjärnan igen processa de mer världsliga sakerna, nu är det mer bara små små tussar av… ja, säg det den som vet.

Until a distant comeback, cheers!

Live life to the fullest, regret nothing.

 

Kommentera

