This is the end, my only friend, the end

Du var en av de personer jag litade på. Vi växte till sammans, vi växte ifrån varandra.

Du såg mig bryta ihop och byggas upp igen, jag satt uppe genom nätterna när du trodde du sku dö.

Jag fanns där för dig när det var svårt, när du grät, när världen krashade.

Jag berättade om all smärta, om alla minnen om förluster jag bar med mig, och du förstod.

Nu är du inte mer den person jag kände, den jag litade på, den som jag älskade.

Allt det i dig är borta. Du är något helt annat.

 

Jag lämnar dig med den här sången, alla minnen då du sjöng för mig och hurdan du var. Och hoppas att du kommer ihåg varför jag inte kan gå igenom det här en gång till, varför det tar sjukt.

http://www.youtube.com/watch?v=e-f2y1QC_yg

Train roll on many miles from my home,see I’m,
I’m ridin’ my blues, babe, blues away, yeah.
But Tuesday you see, a she had to be free.
Somehow I got to, to carry on.
My baby’s gone.

Tuesday’s gone with the wind.

I hope you’re happy with your life-choices, for your life is far more valuable than you’ll ever believe.

 

Cheers

Kommentera

