announcement

Det finns ganska många saker som tvinnat i huvudet senaste tiden. Jag har många idéer på vad jag ska skriva om egentligen, vilket ju är rätt skönt efter all tystnad.

Jag vill att ni ska få veta hur det egentligen är att växa upp som nästan osynlig, hur det är i ett förhållande var du misshandlas psykiskt och hur det här kan komma att påverka dina förhållanden framöver, hur det är att ge allt men ändå förlora, att alla motgångar alltid kommer göra en starkare.

De sakerna kommer jag säkerligen skriva om, jag måste bara först komma på hur man ska formulera saker så att alla förstår. Men det är många saker som jag inte kommer skriva om, inte här. Det är dom här sakerna som jag funderar ofta på, men jag förmår mig inte att sätta ut dem här, det sku vara för enkelt för er att komma fram till saker om personer ni inte behöver veta något om, om det berör er så lär ni veta om det redan. Jag har ingen rätt att sätta någon annan i olägenheter bara i och med att jag funderar på det ena och andra.

Så, nu vet ni, det kommer lite mer text igen! Ska nog också försöka komma på något lite mer muntert än ovan nämnda topics.

– – –

Konstaterade nyligen att ett sätt för mig att bedömma om en text berör mig är om jag får huvudvärk. För tydligen sitter jag och biter ihop käkarna under tiden jag läser. Alltid lär man sig något nytt.

För det andra har jag precis förvårat mina sociala kontakter märkbart och kommer troligen förbanna mig själv för de råd jag gett. Oh well, we’ll see…

Edit: Men ärligt sagt så just nu sku jag behöva vara helt 100% ensam en stund, ett par dagar långt borta… Det tvinnar lite för mycket random tankar och det känns på något sätt som jag tappat my path igen.

Cheers!

Kommentera

